Join the Leaked Reality Community, -> Have Your Say! 100% Uncensored Media

Woman Breaks her arm after falling down from climbing wall

18
0
27 days ago, 2350 views
Woman Breaks her arm after falling down from climbing wall
Showing 1 to 22 of 22 comments.
Jake_99's avatar
Elite
Jake_99 - 23 days ago  - (Points 1015)
This is why u wear a safety harness or have a soft ball pit below to prevent this happening!
Qwerty69's avatar
VIP
Qwerty69 - 27 days ago  - (Points 1164)
Ouch

JFK's avatar
Elite
JFK - 27 days ago  - (Points 108)
This was quite cracking!
RealiJustinsane's avatar
Veteran
RealiJustinsane - 27 days ago  - (Points 8635)
Gravity always wins..@32 fps...
apachesmile's avatar
VIP
apachesmile - 27 days ago  - (Points 4349)
Looked more like a dislocated elbow instead of a break, my advice do it again and see if you can break it proper.
RealiJustinsane's avatar
Veteran
RealiJustinsane - 27 days ago  - (Points 8635)
Yep...
Aries's avatar
VIP
Aries - 27 days ago  - (Points 2581)
Vegans.... weak bones.
Fry_Swatter's avatar
Veteran
Fry_Swatter - 27 days ago  - (Points 12364)
Non of this would have happened if she wore her safety harness...........that keeps her firmly tethered to the kitchen.....
scorched_earth's avatar
Veteran
scorched_earth - 27 days ago  - (Points 11056)
Damn that snapping sound tho ffs
Trippin's avatar
VIP
Trippin - 27 days ago  - (Points 736)
Nope, won’t watch that
Papapau's avatar
Elite
Papapau - 27 days ago  - (Points 219)
its messed for sure, ouch
COMMONSENZ's avatar
VIP
COMMONSENZ - 27 days ago  - (Points 20255)
NEXT!!
Oonie's avatar
VIP
Oonie - 27 days ago  - (Points 7745)
sshit happens when u step out of the kitchen! dumb woman,!

COMMONSENZ's avatar
VIP
COMMONSENZ - 27 days ago  - (Points 20255)
LMAO!!!
Hmmm's avatar
Elite
Hmmm - 27 days ago  - (Points 3455)
gtfo1's avatar
VIP
gtfo1 - 27 days ago  - (Points 9223)
good thing is that, she can still use her other arm to cook
PoorOldSpike's avatar
Veteran
PoorOldSpike - 27 days ago  - (Points 4378)
Walls have declared war on us, first one trashed Froome, now this one trashes her..
PoorOldSpike's avatar
Veteran
PoorOldSpike - 27 days ago  - (Points 4378)
Don't forget the safety harness missus! Don't forget the.....oh forget it
uncorkedzebra9's avatar
VIP
uncorkedzebra9 - 27 days ago  - (Points 791)
Most Excellent..... felt sorry for the lady tho
Gk's avatar
VIP
Gk - 27 days ago  - (Points 1617)
holly god, that was tough to watch :/
SailorDave's avatar
Elite
SailorDave - 27 days ago  - (Points 883)
looks awful, ouch :/

SPONSORS