Please support LR with your donation Click Here to Donate now

Teen fight ends with a broken leg, ouch

18
0
161 days ago, 2805 views
Teen fight ends with a broken leg, ouch
Tags: Teen, fight, ends, with, a, broken, leg, ouch
Loading...
Showing 1 to 20 of 20 comments.
Jake_99's avatar
Veteran
Jake_99 - 159 days ago  - (Points 3787)
If my opponent broke his leg like that i woulda been jumping up and down on it like a trampoline fs lol ........... That crunch though ouch !!!
Fry_Swatter's avatar
Trusted
Fry_Swatter - 159 days ago  - (Points 35951) Jake_99
...I learned more through nature than most human teachers.... Grab that fuckin limb and death roll like there's no tomorrow.....

Judge_Ito's avatar
Veteran
Judge_Ito - 160 days ago  - (Points 1219)
His opponent should have grabbed that dangling piece of leg and yanked, pulled, and twisted that thing for an hour. Fucking pussy. No mercy.
Happy_Ears's avatar
Veteran
Happy_Ears - 160 days ago  - (Points 7204)
Did that hurt asshole?
Leviathan's avatar
Veteran
Leviathan - 160 days ago  - (Points 3377)
Skipped leg day, or tried to pick up fatty... can't decide..
crocodiledindu's avatar
Veteran
crocodiledindu - 160 days ago  - (Points 9341)
Try GERMANY ...FUCKWIT,
Meatsaw12346's avatar
Veteran
Meatsaw12346 - 160 days ago  - (Points 1728)
Woo hoo, pain pills!!!
SEAGULLFARMER's avatar
Veteran
SEAGULLFARMER - 161 days ago  - (Points 2282)
what a fucking noise that made FUCK OFFFFF made the hairs on my ring stand on end.
scorched_earth's avatar
Trusted
scorched_earth - 160 days ago  - (Points 19261) SEAGULLFARMER
LMFAO wtf ;)
moises84's avatar
VIP
moises84 - 161 days ago  - (Points 6655)
dumb shit.. now u know better
Twerkaholic's avatar
Trusted
Twerkaholic - 161 days ago  - (Points 8124)
LOL. Nigga should have had a V8.
Oonie's avatar
Veteran
Oonie - 161 days ago  - (Points 10690)
there goes his MMA chance... with that leg
amirzx's avatar
Veteran
amirzx - 161 days ago  - (Points 4796)
KNACK! followed with AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Yetti's avatar
Elite
Yetti - 161 days ago  - (Points 4334)
you snap and learn.
luella19's avatar
Veteran
luella19 - 161 days ago  - (Points 2296)
play stupid games.. win stupid prizes.........
Digows's avatar
VIP
Digows - 161 days ago  - (Points 10814)
screaming like a little bitch.. i would too
crocodiledindu's avatar
Veteran
crocodiledindu - 160 days ago  - (Points 9341) Digows
I broke my femur in service from IED i was screaming like a bitch and firing. Not fun and a shit ton of pain even with being in shock I passed out after emptying my weapon.
DetroitLion's avatar
Veteran
DetroitLion - 161 days ago  - (Points 4084)
Oh snap!!
Koko's avatar
VIP
Koko - 161 days ago  - (Points 11811)
OUCH! that SOUND THO!! fucking hell!
Gio's avatar
Veteran
Gio - 161 days ago  - (Points 3563) Koko
noticed on 2nd watch,, fucking brutal xD

Latest Comments

Loading...

SPONSORS